پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2802
-
الف
+

برنامه کارگاه های هفتمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» اعلام شد

هفتمین دوره جشنواره مردمی «عمار» از روز ۸ دی ماه به طور رسمی در سینما فلسطین آغاز به کار می کند.

هفتمین دوره جشنواره مردمی «عمار» از امروز  ۸ دی ماه  سال جاری به طور رسمی در سینما فلسطین آغاز افتتاح می شود. 

به گزارش آی‌فیلم، در هفتمین دوره از جشنواره عمار سه  کارگاه سوژه یابی و تخصصی با عناوین «هنر و واقعیت»، «یک روز یک تجربه» و  بخش کارگاه های تخصصی برگزار میشود.

در اولین روز جشنواره یعنی نهم دی ماه و از ساعت ۱۵:۳۰، دریادار علی‌اکبر اخگر در کارگاه هنر و واقعیت درباره سوژه های نیروی دریایی سخنرانی می‌کند.

در دهم دی‌ماه، ساعت ۱۵:۳۰ روح‌الله رشیدی از آذربایجان در کارگاه هنر و واقعیت به تحلیل اتفاقات و رویدادهای تفکیک آذربایجان و جریان های جدایی طلب می‌پردازد.

یازدهم دی‌ماه سومین روز جشنواره، حسن شمشادی در کارگاه هنر و واقعیت درباره اتفاقات و تحولات سوریه، پیدایش گروهک‌های تکفیری مانند داعش و تحلیل آینده سوریه سخنرانی می‌کند.

دوازدهم دی‌ماه و از ساعت ۱۵:۳۰ در چهارمین روز جشنواره، فواد ایزدی در کارگاه هنر و واقعیت به سخنرانی درباره آمریکا، نقش آمریکا در منطقه و شکل‌گیری گروهک های تکفیری می‌پردازد.

بخش دیگری از کارگاه‌های جشنواره عمار با عنوان «یک روز یک تجربه» با موضوع قرار دادن یک فیلم در یک روز و  نحوه ساخت آن  با حضور مجری ـ کارشناس مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

در روز پنجم جشنواره سیزدهم دی‌ماه، از ساعت ۱۵:۳۰ رضا برجیدر مورد مستندش با عنوان «مادران سربرنیتسا» سخن می‌گوید.

پانزدهم دی‌ماه و هفتمین روز جشنواره نیز با کارگاه یک روز یک تجربه، با مجری‌گری امیر داساگر و با حضور مسعود ده نمکی و با محوریت «اخراجی ها ۲» برگزار می‌شود.

در آخرین روز جشنواره شانزدهم دی‌ماه و از ساعت ۱۵:۳۰ در کارگاه یک روز، یک تجربه، سریال «روزی روزگاری» ساخته امرالله احمدجو مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کارگاه‌های تخصصی نیز روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ دی در ساعت ۱۷:۳۰ و با حضور ناصر هاشم زاده، حسین زندباف و مهدی نقویان برگزار می‌شود.

ناصر هاشم زاده از فیلمنامه‌نویسی و حسین زندباف از تدوین و مهدی نقویان از آرشیو در مستند سخن می‌گوید.

تمامی این کارگاه‌ها در سالن ۳ سینما فلسطین برگزار می‌شود.

غ ن / ح ی

نظر شما
ارسال نظر